Palánta vetés II. ütem

Elsőnek a dinnyéket akartam rendezni. Van saját gyűjtésű sárgadinnye, de nem tavalyi, hanem tavaly előtti, nem tudom kikel-e még. Ezek közt van egy "marokkói" sárgadinnye fajta. Annyira nem kedvelem mint a jó narancssárga húsú magyar fajtát, mert nagyon el kell találni, mikor szedjük le. Ha korai, akkor nem édes, a ha kicsit késői, akkor löttyedt mint a rohadt alma.

Ezeket a káposzták mellé raktam, de azt hiszem veszek "bótit" is, azt poharakba teszem majd, mint ahogy most a görögdinnyét. Ehhez először is rostáltam egy kis komposztot a talicskába:


Ezután marhatrágyával kevertem felesben egy vödörben:


Következett a poharakba töltés, kicsit tömörítettem kézzel, majd belenyomkodtam a magokat, végül jó alaposan belocsoltam őket.
Görögdinnye, uborkák, cukkini és padlizsán került beléjük - a maradék padlizsán magokból még egy sor kijött a sárgadinnyék mellett.






Megjegyzések