Palánta - a paradicsom sztori

Az ökörszív paradicsomot szeretem legjobban, de emellett mindig van "hagyományos" is. Az ökörszivet saját magból teszem. Mivel a magok kiszedése a paradicsomból eléggé szuttyogós művelet, tavaly arra gondoltam, hogy ami daráláskor kijön a darálóból magos trutyi, az tökéletes lesz a vetésre. Gondoltam ezt azért, mert ahová kiöntöm ezt a cuccot, nyár végére mindig kel ki belőle egy jó csomó.

Daráláskor vékonyan kikentem egy újságpapírra ezt a magtrutyit, és hagytam megszáradni. Tél végén lemorzsoltam, amennyire lehetett, ez maradt belőle:



Még egyszer át morzsolgattam és válogattam, hogy minél kevesebb papírt ültessek el :D

Ez az ökörszív magja

Két sor, szépen beszórva, majd marhatrágyával megszórva:



Ez a másik féle paradicsom:



Egy sor bolti mag is a földbe került:


Paradicsom "főd"

Megjegyzések