Az első idei vetés

No nem az igazi, de azért mégiscsak az :D

Szép idő volt, szélcsend, napsütés, 3 fok. A fóliában 11 fokig emelkedett a hőmérséklet. Találtam a kerti kunyhóban egy félig szétmállott műanyag vödörben retekmagot, amit még én termesztettem.



Mivel a retekmag felettébb ellenálló fajta, eddig minden körülmények között kikelt nálam, úgy döntöttem, rakok belőle a földbe is. Egy edényben föltörtem a tokokat, kiszeleltem a magokat, és a fólia oldala melletti 5 m-es ágyáskát felrotáltam, maj húztam bele két barázdát.

Az ágyás

A magok



A kiszelelt feltört tokhéj

És kész! :)


Még maradt egy kis időm napnyugtáig, kitisztítottam a csicsókás területet. Sajnos nem jött be nekünk a csicsóka íze, a krumpli és az édeskrumpli sokkal finomabb.

Csicsókaszárak
Csicsókák
Saccperkábé egy jó 10-15 kiló lehet a földben, többnyire aprók, mert tavaly nem szedtem fel. Idén felszedem, de nem tudom, rakok-e vissza. A termést majd megeszik a szomszéd tyúkjai, már ha szeretik...

Megjegyzések