Vetés, palántavetés

Vártam az iskolai tavaszi szünetet, mert egybefüggően hat napot töltöttem itthon, ám sajnos ebből csak az utolsó napon volt kerti munkára alkalmas a talaj és az időjárás. Szép idő volt, délután a napsütésben már egy póló is elég volt.

Az elmúlt héten is kijutottam egyik délután, már nem volt annyira nedves a talaj, és tudtam rotálni. Akkor hagymát és fehérrépát vetettem.


Tegnap viszont elraktam még egy kis lila és vöröshagymát, majd rövid tanakodás után felbontottam még négy fej fokhagymát is, nehogy kevés legyen a termés.

Kicsit tetriszes alakú a "hagymáskert" :)

Tegnap meg a jó idő örömére elraktam a babokat: zöldbabot (ami sárga :P), szárazbabnak valót, egy nálunk "román babnak" nevezett fajtát, ami jó zöldbabnak, fejtett babnak és szárazbabnak is, meg egy fehér nagy szemű fejteni való fajtát. Sajnos ebből nem volt elég magom (ez is saját mag), de lehet a szomszéd bácsi tartalékolt belőle többet, majd megpróbálok kérni tőle még egy sorra valót.



A fóliába is beköltözött két újabb növény: brokkoli és késői kelkáposzta:


Most már csak kelniük kell.

Megjegyzések