Répa vetés

Miután hazaértem ma a munkából, maradt még 2 órám sötétedésig. Ki kell használnom, mert péntektől újra 3 nap esőt jósolnak. Répe, fehérrépa (petrezselyem), hagymák (lila, vörös, fok), és borsó aminek földbe kéne kerülni addig.

Épp csak egy darabka részt tudtam megrotálni, mire kifogyott a benzin, és üres a kanna is. Szerencsére ez is elég a répákhoz. Kétfajta répát vettem:


A vörös óriás messze a legjobban bevált fajta lett nálam, próbálkoztam másokkal is, de eddig ez adta a legjobb répát. Most megpróbálkozom egy újabbal is, Galaxy a neve, és a leírása szerint egy nagyméretű korai fajta. Úgy legyen!

Kihúztam két kb 10 m-es sort, beleszórtam a magokat, majd marhatrágyával vékonyan megszórtam, és betakartam.

Még maradt annyi idő, hogy a kettő közé duggassak egy sor hagymát. Ennek jó része a tavaly begyűjtött apróhagyma vegyesen (vörös, lila, rózsa), illetve egy kevés bolti is kellett, hogy végigérjem a sort.


Megjegyzések