Fólia javítás - hogyan varrjunk nejlont szöggel?


Homályzóna... Hátul mozgolódnak a zombik :)
Ködös reggelre ébredtünk, a teraszos hőmérő 2,5 fokot mutatott.

Azért itt-ott jégkéreggel is találkoztam, és rengeteg harmattal. Először azt hittem esett, de nem...

Jégkéreg

Harmat a kaporcsemetéken


Az utóbbi két napban a fóliasátor javításán is ügyködtem, haladjon az is, és ma végre be is fejeztem.

Előtte...
...utána

Reményeim szerint a jelenlegi összeállítást már nem fogja egy ilyen szélvihar tönkre tenni, mert olyan megoldásokat alkalmaztam.

A hosszanti oldalsó ferde merevítőket nem gyorskötővel, hanem dróttal rögzítettem az íves csőhöz.


A felső merevítő T-idomait is rögzítettem minden irányból. Sajnos kevés AWB bilincsem volt, itt is sokat kellett drótozni.


A földből kihúzott  részeket visszaástam, a fólia alagút elején és végén visszavágtam egy kicsit a fóliát, újra visszahajtottam a széleket, és megtűztem szögekkel, újrafűztem a feszítőzsinórt illetve egyik oldalra drótot tettem, mert a zsineg elöregedett, és szakadt. Az első és hátsó homlokfalon keletkezett szakadásokat befoltoztam, végül megfogattam a sarkok alján a fóliákat gyorskötővel. Szerintem oda elég lesz az is.



A visszahajtás tűzdelése szöggel
Új karó is került az eltörtek helyére

Fóli foltozása szöggel
Jó sok foltot kellett raknom :)

Sarok rögzítése gyorskötővel

Összegezve, jó pár munkaórát adott nekem a szélvihar, viszont egetverően nagy anyagi kár nem keletkezett. Kis kreatív ötletekkel tényleg nulla forintból helyre lehetett hozni.

Ja, és a felborult palántázó állványról lehullott cuccok alól előkerült a vasvillám!!! :D

Megjegyzések