Őszi munkák

A két idény után, már nagyjából látom, mit kell csinálnom őszi munka gyanánt. Elő kell készíteni a területet, hogy tavasszal tudjak veteményezni. Nem kevés dolog van még, ugyanis augusztus közepétől már inkább csak élveztük a kert gyümölcseit, és hagytam, hogy a letermett területeket belepje a gaz. Ebbe volt szándékosság is a lustaságon kívül, ugyanis a lágyabb gazok jók lesznek zöldtrágyának, legalábbis reményeim szerint. És ilyenkor nálunk a kövér porcsin és a fűfélék lepik el a földet, vagyis a rota könnyen fel fogja aprítani.

Először kitakarítottam a fóliát, hordtam be tavalyi komposztot, és berotáltam.



Mivel az üres fólia kiváló tárolásra, behordtam a paradicsom támrendszeremet, és a locsolótömlőket, tavaszig ellesznek itt jól

Ezután nekiálltam a fóliasátor körüli területeknek. Majdnem bejött a számításom, de azért a nagyon gazos területeket át kellett gereblyézni, és a vastagabb szárú gazokat ki kellett szedni, hogy a rota bírja. Sajnos az esős idő félbeszakította a folyamatot, és csak a kert egynegyedével tudtam végezni.




Megjegyzések