2017 képekben

A 2017-es évről is van néhány képem. Elég szűkös a választék, mivel blog írásba fogtam, rá leszek kényszerülve, hogy a jövőben elegendő nyersanyagból tudjak válogatni :D

Íme a képek!

Az epret tavaly szeptemberben felszedtem, a helyét kitisztítottam, felrotáltam, és visszaültettem a legerősebb töveket.
Eperágyás

Kipucolva, felrotálva, elgreblyézve, kész a kert a veteményezésre

Kelnek a hagymák

Az epertövek közelebbről
 Idén fűnyíróval mentem neki az eperágyásnak :D Azt mondják jövőre kevesebb elszáradt szár marad.

Lassan kelt a retek. Idén nem akart sietni.

Zöldborsó

Saláta

Elkészült a fóliasátor (5x4 m), indulhat a palántázás.





A kivágott fa csonkja újrahasznosítva :)

Növekedik a borsó

És növekszik a retek is

Az idei hagymák is kelnek. kb 40 kg termett

Spenót

Erősödnek az eprek

Virágzik a cseresznye


És az aranyvessző

Meg a többi...


Paprika palánták. Egy része később pohárba került

Mindenféle palánta

Erősödik a borsó

És a hagyma is

Saját gomba, gombadobozból

Éljen a tavasz!

Aki ássa a földet, ilyenekkel is összefuthat

Már vannak zöld epreink április végén

És rengeteg virág!

Beindult a fólia, néha 10 fokkal is melegebb van mint kint


Paradicsomok a fóliában

Paprikák pohárban

Ládában és földben is

Káposzták, karfiol, és itt-ott saláta

Május közepe, az első eprek

Káposztás megyer

Krumplik, sajnos ez még mindig kevés, 70 kg termett

Napraforgó, a távolban bab, karfiol, lilakápi és kukoricák


késői borsó, csak ő nem tudta, majdnem ugyanakkor ért :)

Cukkinik, babok

Kikerültek a paradicsom és paprika palánták is a helyükre

Hagyma és répa



Dinnyés. A sárgadinnyék nagyon jók lettek a görögök nem annyira, kicsik maradtak

Érik a borsó

Saláták és spenót, a háttérben hagymák

Az első cukkini. Júniustól szeptember végéig tudtuk szedni

Fóliában paradicsom, paprika

Növekednek a barackok

Fokhagymák. Idén nagyon gyengén teremtek

Megérkeztek a kis egerészek. Sajnos a fekete kiszökött a kutyákhoz, azok meg vakondnak nézték. Sajnos nem élte túl, hiába vettem el tőlük.

Nyári vihar érkezik

Érik a barack

És a paradicsom

Kosszarv paprika a savanyúságba

Ökörszív paradicsom, a legzamatosabb fajta

Kígyóubi, sajnos idén majd mindegyik keserű lett

Ily cukkiniket szüreteltünk szeptember végéig

Zsenge karalábé

Szotyi. 3,5 méteresre nőttek idén

Csili paprika

Lehet szedni a barackot

30 dekás paradicsom, a legnagyobb verte a 60-at is


Édes burgonya, 12 kg lett 12 tőből, amit mind egy szemből hajtattam


Megjegyzések